Znovu, a tentokrát naposledy

21:32 TulipPánka 0 Comments

Jsem takový ten typ člověka, co se do všeho hrozně hrne a má velké oči. Hned v první třídě jsem začala chodit na pět kroužků, ale hádejte, jak dlouho mi to vydrželo. A je to tak skoro se vším, miluju nové začátky a naděje. Když se mi něco zalíbí, neuvěřitelně se pro to nadchnu, mám pocit, že už mě nikdy nebude nic tolik bavit, že tohle jsem vlastně opravdu já... a po měsíci až dvou mě to už vůbec nezajímá. Jsem totiž tak trochu talent na všechno a zároveň na nic. Není obor, ve kterém bych vynikala, pokud se jako obor nedá počítat průměrnost. Takže zkouším a objevuji různé věci, a jelikož jsem zrovna nemocná a ležím doma, rozhodla jsem se zase něco nového začít, a sdílet své poznávání světa s ostatními.
Stejně, jako mám už asi pátý twitter, se ale ukázalo, že ani tohle není můj první blog. Moc dobře si pamatuju, jak jsme se pro to s bráškou kdysi nadchli, že budeme psát blog a díky tomu vydělávat spoustu peněz na reklamách, ale vlastně to znamenalo, že budu psát příspěvky na jeho blog a on bude vydělávat spoustu peněz. Nevydrželo to tudíž ani týden, i když jsme nezačali úplně špatně. Později mě to ale nejspíš inspirovalo k tvorbě vlastního blogu, a tak jsem v roce 2011 začala psát sama, pod přezdívkou, jejíž původ je mi naprosto neznámý. Po pár týdnech jsem si založila další blog, ten první mě asi přestal bavit, a na něj už jsem nenapsala vůbec nic. A to všechno jsem zjistila dneska, protože blogger si to moc dobře pamatuje, díky!
Což mě přivádí k hlavní myšlence tohohle článku. Protože přesto, že třeba twitter stejně stále nepoužívám, u skypu ten šestý účet ještě pořád žije. Tohle je tedy sice jen třetí blog, ale do třetice všeho dobrého. Věřím tudíž, že bude mým společníkem trochu delší dobu, a jednou, za několik let, budu vděčná za všechny zkušenosti, které jsem tím získala, a zážitky, které jsem tím uchovala. A to je vlastně asi všechno, takže stačí dodat jen Vítejte na mém blogu, snad se bude líbit!

PS: Tak mě napadá, vždyť já jsem vlastně jen další cutie mark crusader~

You Might Also Like

0 komentářů: