140 minut yogy

12:33 TulipPánka 2 Comments

Tohle léto bylo první, které jsem celé strávila brigádničením. Jinak pro mě prázdniny znamenaly téměř synonymum pro pobyt u babičky na chalupě. A protože moje babička je takové to typické ranní ptáče, brzy večer usíná a vstává mezi čtvrtou a pátou ráno, vždycky jsme se jako děti snažily vstát s ní. Znamenalo to většinou potichoučku vyjít z pokoje, vyběhnout na půdu, tam si sednout do křesla před televizi, zabalit se do deky a vzápětí usnout, ale i tak nám to dělalo radost. Občas se nám to však podařilo ve chvíli, kdy se babička chystala cvičit. Cvičila vždycky pilates, něco málo z yogy, a pak takové ty klasické cviky na protahování. A mě hrozně bavilo cvičit to s ní. Jenže komu by se chtělo vstávat tak brzo? Několikrát jsem se pak snažila cvičit ráno i doma, ale nikdy jsem na to neměla čas, nechtělo se mi, nebo jsem byla prostě unavená, znáte to.
První hotová
Nedávno jsem ale objevila stránku DOYOUYOGA, která nabízí spoustu kurzů, článků, rad a typů, a kromě jiného i několika minutové výzvy, různě dlouhé, různě náročné, různě zaměřené. Jako první bych chtěla zkusit The 14 day yoga shred challenge se Sadie Nardini, protože právě přes tuto sérii videí jsem se k tomu dostala. Celá tato výzva se pyšní svou časovou nenáročností, protože deset minut denně určitě najde každý, i já, takže už žádné výmluvy! Postupně bych ráda začala (a dokončila) i další výzvy, abych měla každý den aspoň trošku pohybu a přispěla tak k tomu zdravějšímu životnímu stylu, o který se snažím, ale moc se mi to zatím nedaří... Každopádně dneska jsem začala s první lekcí a zatím mám pocit, že bych to těch 14 dní mohla vydržet, challenge accepted!

Připojí se někdo? :)

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. jééé, tak to je super, že máš takový vztah s babičkou a ještě když cvičí :D !
    pěkný článek:) - držím palce!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat