Sportovní barvičky

22:15 TulipPánka 0 Comments

Barvičky, barvičky, barvičky
V jednom z předchozích článků jsem se zmiňovala, že chodím na pole dance, a i když je to teprve pár měsíců, musím říct, že mě to neuvěřitelně nadchlo. A protože čím déle se tomuto sportu věnujete, tím více začne Vaše oblečení připomínat plavky, rozhodla jsem se konečně taky vyměnit své tílko a kraťasy za něco vhodnějšího a to Vám chci v dnešním článku ukázat.
Růžová, failová, tyrkysová, zelená a jako obvykle černá...
Brzy jsem ale zjistila, že i nakupování nemusí být až tak snadné. Sportovní podprsenka se dá sice sehnat všude, ale k tomu sladěné kraťásky už jsou horší, protože je potřeba, aby byly opravdu krátké, takže pak připomínají spíše kalhotky. Za nedlouho jsem ale narazila na firmu Dragonfly, která se přímo specializuje na pole dance a yoga oblečení, takže jsem vybírala z jejich sortimentu. A vybírala jsem dlouho. Nechtěla jsem (jako obvykle) skončit u černé, šedé a béžové barvy, takže jsem se snažila vybírat z jejich barevných kombinací, u kterých jsem ale měla problém se rozhodnout.
Hravá ramínka a mašličky jsou nutností!
Nakonec vyhrála fialovo-růžová, tyrkysovo-zelená a černo-růžová, aby bylo té černé aspoň trochu. Také jsem se snažila vybírat ty hravější střihy, takže dvojitá překřížená ramínka nebo mašličky na kraťasech nemohly chybět. A co je nejdůležitější, všechno je velmi pohodlné a skvěle padnoucí, čehož si při sportování opravdu cením.

A jaké barvy při sportu preferujete Vy? :)

You Might Also Like

0 komentářů: