Nemoc a jiné nesnáze

01:14 TulipPánka 0 Comments

Už je to opravdu hodně dlouho, co jsem naposledy něco napsala, a tak jsem taky měla spoustu času vymyslet si několik výmluv, proč tomu tak bylo. Ve skutečnosti se ale objevily různé události, které mi přispívání trochu ztížily.
Netuším, čím to je, a nejspíš to jen tak nezjistím, ale mám nějaký problém s elektronikou. Kdykoliv se k něčemu přiblížím, přestane to fungovat. A já vážně nevím, co dělám špatně! Asi mám prostě takovou auru :D Každopádně to pro mě většinou znamená, že mi často přestává fungovat notebook, takže je pak potřeba nechat ho opravit a já jsem chvíli jen s mobilem, což mi značně ztěžuje život.
Tentokrát, když to vypadalo, že mi umřela síťová karta, jsem to ale nějak vzdala, nechala ho ležet vedle postele a rozhodla se půjčit si maminčino lenovo, protože ho stejně moc často nepoužívá. A samozřejmě se nestalo nic absurdnějšího, než že se rozbilo po prvním večeru u mě v pokoji... A v tomhle duchu proběhl celý můj první lednový týden, takže si určitě umíte představit, jak často jsem se snažila nemyslet na ono přísloví Jak na Nový rok, tak po celý rok.
Se zimou je samozřejmě také spojené pololetní vysvědčení, což s sebou nese ještě více písemek než obvykle, a tak jsem většinu ledna strávila učením se na testy, nebo aspoň nervováním se kvůli známkám. To ale jen do té doby, než mi začalo být podezřele špatně, a když jsem se jedno ráno probudila, překvapilo mě, že ještě žiju. Zašla jsem si tedy za doktorkou, dostala antibiotika a vrátila se i s angínou zpátky do postele. Nevím, jak Vy, ale já jsem skoro nikdy neměla vážnější nemoc než rýmu nebo kašel, takže na to vůbec nejsem zvyklá, a musím přiznat, že se mi takové stonání ani trochu nelíbilo. Teď už je mi naštěstí mnohem líp, a tak se s Vámi aspoň můžu podělit o své zážitky.

Abych si ale jenom nestěžovala, nakonec se asi opravdu vše v dobré obrátí, a tak se stal začátek tohoto roku šťastným i pro mě. Známky dopadly dobře i přes mou nečekanou absenci, zlepšila jsem, co šlo, a i když to mohlo být určitě i lepší, špatné to rozhodně nebylo, a hlavně, úplně nečekaně jsem dostala nový notebook. Tadaaah, překvapení. Udělalo mi to obrovskou radost, kterou s Vámi teď budu na svém blogu určitě sdílet častěji, když už mám konečně na čem psát! :)

A jak začal nový rok Vám?

You Might Also Like

0 komentářů: