Co přineslo a odneslo září

20:15 TulipPánka 2 Comments

Dneska bych se s vámi chtěla podělit o věci, které ke mně přišli v tento měsíc a už jsem si je stihla oblíbit, a taky o ty, které jsem si oblíbila už dávno, ale zrovna teď mě opouští - to se naštěstí týká jen jedné, i když o to důležitější položky.
A protože v září začíná nový školní rok, je jasné, že ani  toto téma neminulo. Jako první bych tedy zmínila nový batůžek, který byl na mém seznamu potřebných věcí nejobávanější položkou. Nerada dělám velká rozhodnutí, a i když se to může zdát jako něco naprosto nedůležitého, dost mi záleželo na tom, který vyberu. Koneckonců, budu to já, kdo ho bude mít každý den na zádech. Přes všechny obavy se ale nakonec objevil tenhle, který, zdá se, splňoval mé předpoklady. Neumím moc nosit výrazné barvy, vlastně poslední dobou zjišťuji, že mám většinu šatníku tmavou, jen se občas vyskytne něco růžového, a tak my tyhle pastelové tóny udělaly radost. Navíc má i dost kapsiček, takže všechny ty drobnosti, co s sebou vždy nosím - voňavkou počínaje a lžičkou střední velikosti konče - se mi tam krásně vejdou, ale zároveň nebloudí v jedné velké kapse.
Jako další skvělí pomocník při uspořádávání školních věcí se ukázal být tenhle válcovitý penál, opět v pastelových barvách a s hravým motivem mravenců. Používám hodně zvýrazňovačů, a kromě nich už jen propisku a obyčejné tužky, takže tenhle tvar je více než ideální, navíc v něm nemůže vznikat nepořádek, což je samozřejmě veliké plus.
Úplně dole, pod penálem i ostatními věcmi z hromádky, leží mé oblíbené desky s motivem slonů. Vlastně mám pocit, že v papírnictvích to spíše nazývají "pouzdro", ale určitě všichni chápete, jak to vypadá. První jsem objevila už před několika lety, ale to jsem si kupovala jen obyčejně barevné, které nevydržely tak dlouho a ani nebyly tak hezké. Letos jsem ale nalezla v papírnictví nové motivy, takže k těm z loňského roku jsem přidala jedny s lištičkama, další s motivem slonů, a pár s geometrickými vzory, samozřejmě v hravých a veselých barvách. Musím se přiznat, že už se to pro mě stalo nezbytností a školní rok bez barevných obalů si prostě neumím představit. A taky si neumím představit, jak bych zabránila vzniku toho nepořádku ve skříňce, který se tam dříve vždycky tvořil.
Půjdeme-li teď tedy odspoda nahoru, na deskách uvidíme ležet knížku, nebo aspoň její část, jedno z děl spisovatele Daniela Coylea. Za spolupráce s Tylerem Hamiltonem, cyklistou, který se účastnil Tour de France, stal se známým pro svou odolnost proti bolesti a nakonec byl společností odsouzen za užívání dopingu, dal dohromady tento skvost, THE SECRET RACE. Představuje nám jejím prostřednictvím svět závodníků, kteří se rozhodli podvádět, a jak to vlastně všechno funguje. Napínavý příběh podle skutečné události, napsaný velmi čtivým způsobem, tomu se prostě nedalo odolat, stává se tedy mou knížkou měsíce září.
Jak už jsem zmínila, vidíme pouze část této knížky, zakrývá ji totiž můj ze všech nejoblíbenější diář. S psaním do diáře jsem začala už ve třetí třídě, i když tehdy byl spíše plný obrázků, ale za všechny ty roky, žádný nebyl tak skvělý a úžasný jako tenhle. O to více ale trpím, protože právě on je tím, kdo mě opouští. Začalo to stuhou, která se při dnešním otevření utrhla. Asi je to tedy znamení, že je čas pořídit si nový, a tak nejspíš zase sáhnu po nějakém tom 18ti měsíčním, abych ho mohla začít používat hned.
Úplně na vrchu celého sloupečku leží paletka matných očních stínů REVOLUTION, kterou jsem objevila před pár dny, a už teď je rozhodně mou oblíbenou. Kromě všech možných odstínů hnědé obsahuje i takové ty nafialovělé a jeden šedomodrý, a tím zahrnuje všechny barvy, které ráda používám. Možná časem vyzkouším i jiné produkty, zatím jsem slyšela snad jen chválu, a po této zkušenosti uznávám, že oprávněně.
A poslední položkou z této fotky jsou černé boty, mé vysněné na tento podzim. Kromě toho, že mají takový ten klasický polobotkový tvar, mě zaujaly platformou a menším širokým podpatkem. I přes to jsou ale neskutečně pohodlné a dá se v nich chodit celý den, což oceňuji asi nejvíce.
Nakonec ještě jedna změna, která se už do září skoro nevešla, a to nová barva vlasů. Vlastně by se dalo říct stará barva vlasů, protože posledních pár měsíců jsem na sebe upozorňovala tmavou fialovou a pastelově růžovou, ale protože už se začaly vymývat, vrátila jsem se k hnědé, i když trochu medovějšímu odstínu.
A jaký byl váš první měsíc školy? :)

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Hezké věcičky :) já si budu diář pořizovat až na rok 2016 :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! :) no, já bez diáře na všechno zapomínám, takže přežít školní rok bez něj je pro mě téměř nemožné...ale nejspíš mu věnuju jeden speciální článek, kde popíšu, co všechno tam vlastně píšu, a jak ^.^

      Vymazat