Tohle není fashion blog

13:54 TulipPánka 2 Comments

Možná si po přečtení minulého příspěvku říkáte, o čem takový blog asi může být. Po pravdě, ani já si ještě nejsem úplně jistá. Nechci hned na začátku určit pravidla, co sem patří a co ne, a pak to muset dodržovat, to by mě nebavilo. Takže pro začátek asi stačí říct, že bude o všem. O všem, co mě potká, co se mi zalíbí, a co uznám za dostatečně zajímavé pro publikování. Někdy to možná bude souviset s aktuálním děním, ale nevyznám se v politice a ani mě moc nebaví to řešit, takže myslím, že články typu 'Co s uprchlíkama?' tu nepotkáte. To už je pravděpodobnější i něco na téma 'Proč nejsem hipster'. Co tedy můžete čekat?
Úplně původně, když to začalo vypadat, že bych si i já mohla založit blog a opravdu něco psát, bylo hlavním tématem šití. No nebylo by to super, kdybych psala o tom, co a jak šiju, dělala tutoriály a postupně se možná i zlepšovala, takže by všichni mohli sledovat můj růst a vyvíjet se mnou? Možná, ale kromě toho, že si nepřipadám dostatečně dobrá na to, abych někomu radila, či ho snad poučovala, nemyslím, že bych to vydržela dlouho, a měla pořád o čem psát. Šití mě baví, to ano, ale nevěnuju tomu tolik času, aby z toho mohl být blog, a vlastně ani tolik peněz, protože některý látky jsou prostě drahý.
A protože šití úzce souvisí s módou, tedy alespoň v mém podání, jako další se hned nabízelo oblékání a všechno kolem toho. Ale jak už říká nadpis tohoto příspěvku, ne, tohle není fashion blog. Když nějaké takové budete hledat, narazíte totiž téměř vždy na slečny se skříní plnou kousků, které by na sebe mohla obléknout kdejaká celebrita, a spoustu fotek jejich kombinací, články o nových věcech, které si koupily, nebo zážitky z módních přehlídek. To sice trochu přeháním, ale určitě všichni chápete pointu, je to prostě takové 'na úrovni'. Rozhodně tím nechci říct, že je to špatně, koneckonců, i já mám svůj zážitek z módní přehlídky, jen to prostě není něco, o čem bych dokázala psát, a někdo by byl ochoten si to číst.
Ani to ale neznamená, že se tu nikdy neobjeví nějaký můj outfit, třeba dokonce složený z mnou ušitých věcí. Jak jsem psala na začátku, nechci vymezovat žádné hranice. Můžete ode mne tedy čekat téměř cokoliv a časem se samo ukáže, kterým směrem to půjde dál. Možná to nakonec dopadne mnohem víc neočekávaně, než si teď můžeme myslet, protože jak říká jeden, pro mě, důležitý člověk, jediná jistota je, že všechno je jinak.
Tím bych se tedy pro dnešek rozloučila, a když vás napadne něco, o čem byste si rádi přečetli na mém blogu, napište komentář, ráda se nechám inspirovat.

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. Já jsem si ze začátku říkala, že taky nechci beauty blog, fashion atd. Ale občas prostě něco takového napíšu. Takže mám takovou všehochuť. A myslím si, že je to lepší, protože si pak čtenář může vybrat to, co ho baví. Někomu třeba sednou názorové články, a někoho k smrti nudí a radši čte beauty. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vidím to stejně, chystám se prostě psát, co mě zrovna napadne, nechci se v tomhle řídit pravidly :) Bylo to myšleno hlavně jako "Najdete tu vše, co mě baví a zajímá, ne jen fashion" ^^

      Vymazat