Prokrastinace, aneb co jsem vám ještě neřekla

20:20 TulipPánka 2 Comments

Protože jsem už dlouho dobu nic nenapsala, chtěla bych dnešní článek věnovat alespoň některým z věcí, které původně měly mít článek sami pro sebe. Málo času a hodně školy ale učinilo své, a tak se s vámi podělím o své zážitky jen krátce.
Malinový raw dortík
Jako první bych zmínila tento úžasný malinový raw dortík a hlavně kavárnu Florian, ve které je možné si ho dát. Objevila se tu poměrně nedávno, ale shodou okolností jsem se o ní dozvěděla hned v prvním týdnu, a tak jsem neodolala a dortíky šla ochutnat. Nezklamaly. Nejen, že vypadají nádherně, dokonce i moc dobře chutnají, a když k tomu ještě přidám ten skvělý pocit, že jsou zdravé, jedla bych je klidně pořád. Jediným mínusem je asi cena, ale i tak to stojí za to. :)

Něco z říjnových nákupů
Další jsou tu nákupy za říjen. Několikery úžasné šaty s potiskem, u nichž mě až překvapilo, jak se mi líbí, světlé džíny, legíny, šedé tričko s dlouhým rukávem, kraječková podprsenka, růžovo-modré bloomers s králíčkama (od úžasné Madame Muffin) a spoustu dalších věciček, nejen oblečení. Konečně jsem si koupila matný lak na nehty, který mě ve všech tutoriálech vždycky tak lákal, také jsem přispěla koupí bílé pastelky, a neuvěřitelně jsem si zamilovala tyhle dva plyšáčky z Ikey, ušité podle dětských návrhů. Za zmínku pak určitě stojí i světlý béžovošedý kabát, který snad někdy uvidíte jako součást outfitů, pokud někdy přijdu domů za světla :D

Vonné tyčky Goloka
Chvíli jsem také přemýšlela, že bych udělala sweather weather tag, ale některé otázky mi tak moc vrtaly hlavou, že jsem od toho nakonec upustila, i když jedno bych s vámi ráda sdílela. Jsou to tyhle úchvatné vonné tyčky - já vím, na ně otázka není, ale když jsem přemýšlela nad oblíbenou vůní svíčky, zjistila jsem, že voňavé svíčky už nějakou dobu nevedu. Nahradila je totiž tahle specifická vůně, která mi vždy připomíná čajovnu, ve které jsem je také pořídila, a celou její atmosféru.

Svačinka od maminky
Taky se vám stává, že přijdete domů hrozně vyčerpaní ze školy a už se vám vůbec nic nechce? Přesně v tyhle chvíle mi cedulky s nápisem Svačinka a malým obrázkem dělají největší radost. Nadýchaný máslový croissant, domácí marmeláda z černého rybízu, stačí si uvařit kafe a den je zachráněný! Překvapení v podobě jídla jsou jedna z mých oblíbených, a určitě nejsem sama, komu něco takového vykouzlí úsměv na tváři.

Skupinová selfie, Halloween 2015
A nakonec, skoro o měsíc později, něco málo z Halloweenu. Tohle je vlastně jedna ze dvou fotek, které z toho večera existují, takže nebylo moc z čeho vybírat, ale aspoň je nás tam většina. Ne že by bylo vidět, že na sobě mám nějaký kostým, nebo snad poznat, co to je :D Asi nemá moc cenu snažit se tu vyprávět, co a proč se dělo, protože bez daných souvislostí by to nedávalo smysl, ale řekněme, že se hodně jedlo a pilo, to nejspíš mluví za vše... Každopádně jsem si celý večer moc užila a doufám, že příští rok se něco takového uskuteční znovu! :) A co vy, slavíte Halloween?

You Might Also Like

2 komentáře:

  1. máš hodnou maminku:) takovéhle maličkosti jsou nejkrásnější!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat